Awel luistert. Jij ook?
Awel is de vroegere Kinder- en Jongerentelefoon en luistert vandaag nog steeds – net als toen – naar kinderen en jongeren met een vraag, verhaal of probleem. Via telefoon, chat, e-mail en een forum kunnen ze bij Awel terecht voor een vertrouwelijk gesprek.
Jaarlijks voert Awel zo’n 30.000 gesprekken met kinderen en jongeren. En dat is nodig: 69% van hen geeft aan zich slechter te voelen dan voor de coronaperiode. Awel biedt een luisterend oor – en daarvoor rekent de organisatie op geëngageerde vrijwilligers.
Awel is op zoek naar extra vrijwilligers: mensen met vertrouwen en empathie, die kinderen en jongeren willen ondersteunen bij al hun (hulp)vragen. De opleiding en begeleiding worden volledig voorzien door Awel.
Wil jij mee het verschil maken in het leven van kinderen en jongeren?
Of ken je iemand die dat heel graag zou doen?
Schrijf je nu in via www.awel.be/awelbeantwoorder en meld je aan voor een van de online infomomenten in september.